Changements de logos

Le logo AT&T est lifté

Partager

att_2016_signUn lifting en capitales et en flat design par l’équipe interne et Interbrand pour le leader américain des télécommunications. “As the AT&T business expands in new directions, their visual identity needed to evolve to flourish in new markets and environments. Interbrand has been working with the internal brand identity team at AT&T to update their core visual assets — including a new logo and color palette — providing flexibility for the brand to connect with an increasingly diverse audience across mobility, entertainment and business solutions. Together, we’re creating a brand optimized for an always-moving and mobile-first world, and this is just the foundation of many exciting updates” selon D Crescenzi, directeur du seign d’Interbrand New York.

att_2016_lock_ups
att_2016_logo_with_type
att_2016_sign_02 att_2016_livery att_2016_stationery att_2016_logo_modifications att_2016_logo_on_colors att_2016_logo_development_process Capture d’écran 2016-03-14 à 16.23.00 att_2016_globe_detail

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

More reads